close

  

中文詞:姜憶萱/劉偉恩/Jerry Feng
曲:Lim,Chang Jung

 

每當唱起這首歌來   心跳加快 你我的感動 一直存在

不會有人離開 不會忘記 彼此的期待 我們一起的未來

(RAP)

Reminiscing  memories  I  just  can't  seem  to  quit  laughin'

Dissin'  and  ditchin'  getting  caught  cheatin'

And  then  we  still  be  chillin'  Us  living  in  only  our  world

Cuz  that's  all we  could  afford  everyday  a  different  way

We looked  at  life  more  than  words  could  say

Growing  up  I  won't  forget

Cuz  those....Were  the  days

 

我的夢always有你陪伴 多年後還要聚在一塊

再像現在把一罐歡樂打開     一人喝一半永遠不分散

也許難免會有失敗 就算現在不是我們要的number one

歲月每天更改 不想後悔 青春多短暫 I wanna only in my way

(RAP)

Going  on  our  serparate  ways  We've  never  seen  our  future

Until  now  letting  me  go  And  left  our past  inside the soul

跟著我Cuz  all of  my  feeling  are  in  words  and  harmonies

So  deep  inside  A  tune  that'll  remember  us  by  You'd  be  feeling  fine.

This  song  of  mine  Hoping  we  could  turn  back  time

 

我的夢always有你陪伴     我的心和你聚在一塊

就趁現在把一罐歡樂打開     一人喝一半永遠不分散

新的挑戰等我實現     在我心裡     其實你就是在第一位

好朋友分享微醺     前後左右 笑聲多澎湃

I  wish  our  dreams  come  true

 

等  總有一天    會有我們 要的世界

用一場微醺 分享感覺 只有彼此了解 一起迎接 我們的世界

 

每當唱起這首歌來 心跳加快 你我的感動 一直存在

不會有人離開 不會忘記 彼此的期待 我們一起的未來

 

 

  

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    jestar1115 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()